Day: 7 oktobra, 2013

Kako je bilo danes

Posted on Updated on

Ali si/sem danes sem tekel ? No jaz sem res. Odtelkel sem progo Pst-Koseze, tako jo namreč imenujem jaz 🙂 , poteka pa približno takole:

PST-Koseze

http://www.mapmyrun.com/routes/fullscreen/34968954/

Kljub turobnem vremenu, pa tudi tek je bil bolj takšen, je občutek na cilju čudovit.  Z manjšim postankom na koncu, kjer sem se malo raztegnil sem nekako sem le odtekel svoj tek in kljub utrujenosti na koncu, prišel do cilja. Pravzaprav sem vesel in hvaležen že zato, da še vedno sploh lahko tečem.  Še nekaj mesecev nazaj sem imel takšne težave z kolenom, da sem že mislil, da ne bom mogel več teči in da si bom moral poiskati kakšen drug šport pri katerem kolena ne bodo toliko obremenjena. Ta poškodba se mi vleče že vse od počitnikovanja po Grčiji. Tam sem imel nerodno nesrečo z mopedom, le to pa je zgodba za kdaj drugič.  Za zdaj kaže na bolje in težave so se nekako stabilizirale. Res je da sem zaradi tega izpustil Berlinski maraton , katerega sem že imel vplačanega.  Vendar pa življenje gre naprej in za radi nekaj evrov se res nima smisla obremenjevati.  Na koncu je pomembno le zdravje in to mi dobro služi tudi po zaslugi teka.  Naj še na koncu dodam  da današnji tek res ni bil nekaj najbolšega, kar se mi je v življenju zgodilo, vseeno pa je občutek na cilju ne glede na vse, čudovit in nihče ti ne more vzeti pretečenih kilometrov :-).

Si tudi ti tekel/a ? Lahko pustiš svoj komentar in poveš kako je bilo….Vabljen