Zopet sem na bolniški…

Posted on Updated on

Ni ga hujšega občutka za rednega tekača in tekaškega navdušenca, ki obožuje vse bližnje hribe, poti, gozdove, ceste in nasploh gibanje v naravi, kot to, da mora biti na miru nekaj dni in praktično ne početi nič. Pri miru je te dni veljalo pri meni, da sem šel včeraj po eno tedenski stagnaciji od teka plavati v Tivoli za eno uro in odplaval 2km.  Za tem sem seveda zopet čutil močnješo bolečino, kot pred treningom, ker pač ne morem biti na miru ! Tudi danes sem prekolesaril kar nekaj km ko sem se vozil s kolesom po opravkih in zopet nakoncu čutil povečano bolečino v levi nogi.

mad about injury

 Toda to je za mene biti pri miru, saj kot sprehajalec, kolesar ali kaj drugega kar ni tek prerosto ni enako kot tek. Doživljati okoliške poti, hribe, ceste, gozdne poti in parke skozi oči tekača, je nekaj povsem drugega, kot pa sprehajanje ali kolesarjenje npr. Nočem biti žaljiv do ostalih športov, vendar tako zares je, vsaj zame. Meni tek pomeni ogromno in tek zares je življenje. That’s it ! Verjamem pa tudi, da nisem edini ki tako misli.

Malo sem zašel pa vendar le sem hotel povedati, da ni hujšega, kot to da morš biti pri miru zaradi nepredvidljive poškodbe ali bolezni, in prav to se je zopet zgodilo meni. Kot že tisočim tekačem pred menoj, sem se poškodoval in sedaj moram mirovati. Po Ljubljanskem maratonu sem v levi nogi začutil bolečine, po vsej verjetnosti zaradi tega, ker se nisem raztegnil po teku. Mišice so bile zagotovo razgrete, potem ko sem zadnjih nekaj km kar močno vlekel. Kakorkoli že, sedaj moram počivati. Kot zakleto pa še to, ko sem bil zjutraj pri doktorju me začuda ni bolelo nič !! katastrofa !!  Vse pa kaže seveda na to, da se bom moral zares disciplinirati in se prikovati na ta zadnjo. Seveda nisem pretitraval, vendar le toliko da se poškoda ne zdravi tako kot bi se morala in se vse skupaj vleče malo dlje. Vendar pa je tako vedno znova, ker smo ljudje takšni kakršni smo, nam ponavljanje napak ni tuje. Na silo pač ne gre nič v živjenju in včasih je potrebno naredti dva koraka nazaj, predne greš lahko spet naprej.

Upam da poškodbo čimprej saniram in da se kmalu spet vidimo na okoliških tekaških stezah.

Gorazd

Woman trail running in forest

Komentiraj